Digitális marketing másképp

Balázs a GroupM Akadémia első két hónapját a Mindshare-nél töltötte. Az ő írása az első része annak a sorozatnak, melynek keretében a GroupM-tagügynökségeket mutatják be a náluk gyakorlaton lévő második csoportos akadémistáink. Hamarosan az MEC, a Mediacom, a Maxus és a Maximize is terítékre kerül!

A digitális reklámpiac gyors előretörését a Mindshare szervezeti felépítése is jelzi. A GroupM egyik legnagyobb ügynökségében nem mindennapi környezetben tanulhatod meg a szakma csínját-bínját. Olyan ügyfelekkel dolgozhatsz együtt, mint a Ford, a Nike vagy a Red Bull. Ismerd meg milyen az élet a Mindshare-ben!

Amikor az első napomon beléptem a Mindshare irodájába, meglepett az iroda hatalmas mérete, az ügynökségi iroda ugyanis az úgy nevezett open space elrendezés szerint működik. A digitális vezető egyenként mutatta be újdonsült kollégáimat, ami így igencsak megtornáztatta a memóriaképességeimet. Gondoltam, nehéz lesz beilleszkedni egy ekkora cég napi működésébe, de a gyakorlat felülírta ezirányú várakozásaimat.

A GroupM Akadémia mentorprogramja révén az ügynökségeknél minden akadémistával egy-egy mentor foglalkozik. A beszélgetések során nem csak a napi munkához szükséges folyamatok megismerésében segítettek, hanem az Akadémián kapott házi feladatok megoldásában és a digitális reklámpiac megértésében is.

Gyorsan rájöttem, hogy a kezdetben nagynak és személytelennek tűnő tér a gyakorlatban barátságos és segítőkész embereket rejt magában. Egy-egy projekten jó hangulatú beszélgetések keretében folyik a munka.

Miért érdemes a Mindshare-nél dolgozni?

Az ügynökség felismerte, hogy a digitális marketing egyre fejlődő szakembergárdát igényel, ezért számos szakterület specialistái dolgoznak itt. Például a GroupM Akadémia több előadását is az itteni ppc-s szakemberek tartják. Az előadások után így első kézből lehet tovább bővíteni a megszerzett tudást, és átültetni azt a gyakorlatba.

A Mindshare fiatalos és dinamikus munkakörnyezettel várja a kommunikációs és marketinges szakembereket. Aki itt dolgozik, a hagyományos médiavásárló/ médiatervező felosztás helyett már pályafutása elején részt vehet országos kampányok megtervezésében. Olyan ügyfelek kampányain dolgozhat, mint például a Ford, a Nike vagy éppen a Red Bull.

Az egyik mentor szavai szerint az ügynökség egyik legnagyobb előnye a vásárlóerőn és az összpontosuló szakértelmen túl az, hogy minden kampányhoz hozzá tudja tenni azt a „fűszert”, amit ugyanannyi pénzből más nem biztos, hogy ki tudna hozni.

Osztertág Balázs, GroupM Akadémia 2.csoport

 

Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!

About the author: Diána Török

Leave a Reply

Your email address will not be published.