A GroupM-ügynökségeket bemutató sorozatunk végére értünk. A Mindshare, az MEC, a GroupM programmatic csapata, a Maximize és a Mediacom után a Maxust ismerhetitek meg Tomi posztjából.
Az akadémiai képzés mellett nagyon fontos gyakorlati tapasztalatokat lehet szerezni, ugyanis az elméleti képzés mellett különböző ügynökségeknél gyakornokoskodunk is. Ezalatt a gyakornoki idő alatt valós kampányokon dolgozunk, különféle feladatokat végzünk, igyekszünk a lehető legtöbbet segíteni a senior kollégáknak. Ez a gyakorlati idő nagyban segíti a képzés során elhangzott anyagok elsajátítását, ugyanis tényleg azt a tudást mélyíthetjük el, amiről előadásokat is hallgattuk.
A képzés első két hónapja során én a Maxusnál dolgozhattam. A GroupM többi médiaügynökségéhez viszonyítva ez egy kisebb ügynökség, tizenkét fős csapat szolgálja ki az ügyfelek igényeit. Az ügynökség ugyan kisebb, viszont a Maxusnál is globálisan ismert márkákkal foglalkoznak, mint például az Avon, a Lurpak, a Pfizer vagy éppen a Somersby.
Ez a tizenkét fő nem is csapatot, sokkal inkább egy kis családot alkot, akik mindenben igyekeznek egymás munkáját segíteni. Az irodában mindig szuper a hangulat, az emberek nagyon jó fejek és tényleg bármi kérdés merül fel, szívesen segítenek. Szerintem nincs még egy ügynökség, ahol ennyit nevetnek, és ilyen jól érzik magukat munka közben az emberek. Egymás ugratása legalább annyira gyakori, mint a közös sütizések és beszélgetések. 🙂
Ami a feladataimat illeti sokat dolgoztam az MEC Search csapatával, mivel a PPC képzés ideje alatt többnyire tőlük kaptam a feladatokat. A Maxusnál legtöbbet az Avonnal foglalkoztam, az online riportok készítésében tudtam leginkább segíteni.
Én nagyon örültem, hogy itt dolgozhattam, mert szeretek kisebb csapatban dolgozni, ahol ennyire közvetlenek az emberek, és mindig szívesen segítenek bármilyen kérdés esetén.
Pálfy Tamás, GroupM Akadémia, 2. csoport
Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!