Ezért szeretem a munkámat [KERESŐMARKETING]

ppc_specialista_illusztracio

10 éve, amikor bekerültem egy keresőkampányokkal foglalkozó cég alkalmazottai közé, a marketingben szinte még ismeretlen volt a relevancia kifejezés. Úgy gondoltam, a hirdetések többnyire bosszantóak, nagyon ritkán szórakoztató vagy szemet gyönyörködtető is akad közöttük persze, de leginkább kevés az, amelyik nekem szólna.

Ahogy elmerültem a keresőkampányok és a Google világában, egyre közelebb éreztem magamhoz ezt a területet. Könnyű volt azonosulni vele, hogy olyan hirdetéseket készíthetek, amik az emberek számára hasznosak. Hasznos nemcsak a hirdetőnek, de a felhasználónak is, akit így közelebb vihetek a céljához.

Örök kihívás volt megtalálni, hogy egy termék vagy szolgáltatás esetében mi lehet az, ami a felhasználók fejében először felvillan, ha rá gondolnak. Összekötni a keresletet és a kínálatot. Nem bosszantóan. Nem is szemet gyönyörködtetően vagy akár szórakoztató módon. Egyszerűen és relevánsan. Ez a keresőkampányok szépsége.

Ez 10 éve kezdődött. Azóta sem tudom megunni. Minden nap valami új téma, új eszköz a hirdetési palettán, amit kipróbálhatok. A Google keresője mellett itt a Display Network, YouTube, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter és ki tudja mit hoz még a jövő?

És hogy miért érdemes ezt a pályát választani? A terület izgalmas, a szakmának a fejlődése véget nem érő történet. A jó szakemberek pedig keresettek az itthoni és a nemzetközi munkaerőpiacon is.

Nemere Zita – Senior Search Specialist, MEC

Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!

About the author: GMA

Leave a Reply

Your email address will not be published.