Több szempontból is nagy döntés volt számomra az, amikor jelentkeztem az Akadémiára. Korábban pénzügyi területen dolgoztam, de éreztem, hogy számomra nem ez az igazi és bár a digitális marketing egy jó ideje mozgatta a fantáziámat, ijesztő gondolat volt elhagyni a meglévő pályát. Sok mindent kellett figyelembe vennem és aggódva indultam el ebbe az irányba, de az Akadémián tapasztaltak meggyőztek arról, hogy a lehető legjobb irányba sikerült terelni az életemet.
Számos oldalról próbáltam megfogni jelentkezéskor, hogy miért is egyedi az Akadémia oktatása. Próbáltam összehasonlítani a manapság igen gyakorinak mondható, “dinamikusan fejlődő, fiatalos és nemzetközi csapatot és versenyképes fizetési és juttatási csomagokat” kínáló impozáns bulletpointokat puffogtató cégekkel. Másfelől próbáltam összevetni a kifejezetten speciális, digitális marketing területek oktatásával foglalkozó kezdeményezésekkel vagy egyéb (felső)oktatási tevékenységekkel. Egyik sem bizonyult jó kiindulási pontnak, mert a fentiekhez viszonyítva az Akadémia annyira más, hogy a legegyszerűbb leírni azt, amit egy akadémista kap. Ez szerintem az, ami a leginkább magáért beszél.
Az Akadémia során oktatást kapunk, szakmabeliektől. Olyan, nem elméleti szakemberektől, akiknek sokéves tapasztalata, kutatása és gyakorlata van minden egyes előadás slide mögött. Ők olyan tudást adnak át rendkívül intenzív formában, melyet egyébként több év (!) alatt lehetne csak felcsipegetni és hasonló mértékben megérteni. Úgy gondolom, hogy ilyen mértékű és mélységű oktatás jelenleg nem található máshol az országon belül, arról nem is beszélve, hogy olyan területekkel is foglalkozik az Akadémia, melyek még olyannyira gyerekcipőben járnak, hogy azokról hallani egyelőre igazi kuriózum.
Gyakorlatorientált, nemcsak annak nevezett. Ha nem lenne elég az intenzív előadások végeláthatatlan sorozata, számos egyéni és csoportos feladat van elosztva a képzés idejére, melyek mindegyike ténylegesen támogatja az elméleti alapok során megszerzettek gyakorlati tudássá alakítását. Médiaterv, PPC vagy social kampány, infografikák, prezentációk és sok más, változatos feladat várt ránk a képzés során. Egy szó mint száz, rengeteg kihívással, feladattal találkozhat az ember az Akadémián, melyek mindegyike az ügynökségi életre készíti fel, de ez még mindig nem minden.
Mi készíthetne fel jobban az ügynökségi életre, mint az ügynökségi élet? Az Akadémián töltött 4 hónap alatt két ügynökség életébe is betekintést lehet nyerni, látni lehet milyen tevékenységeket folytatnak nap mint nap, felvehető a napi rutin és megismerhető az adott ügynökségek működése és rövid úton részesévé lehet válni a tényleges munkának is. Ilyen lehetőséget másképp csak több alkalomnyi interjúval, stresszel és munkahelyváltással érhet el a legtöbb ember.
Az Akadémia ideje alatt a szakemberek által nyújtott magas szintű digitális marketing oktatás, a ténylegesen szakmához kapcsolódó gyakorlati feladatok és a több ügynökség életében történő részvétel önmagukban is igazán egyediek. Ezt a hármast egy egészbe csomagolva egy igazán különleges egyveleget kapunk, melyhez foghatóval nem találkozni a hazai digitális piacon.
– Vizsy Endre, GroupM Akadémia, 1. csoport
Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!