Sokan vágyakoznak utána, míg mások talán lehetőségeik között sem sorolják, hogy egy médiaügynökségnél helyezkedjenek el alap- vagy mesterszakos tanulmányaikat követően. Többektől hallottam már, hogy kissé ködös terület ez számukra, vagy hogy egyszerűen csak úgy hiszik, hogy egy médiaügynökséghez csak erős maretingkommunikációs vagy médiatudomány fokuszú képzést követőn lehet bekerülni. Sajnos ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. Az alábbi érvek álljanak amellett, hogy miért érdemes neked is egy digitális médiaügynökségnél munkát vállalni.
1. Különleges kollégák és kiváló szakemberek
Tévhit, hogy ezen a területen csak reklámszakemberek dolgoznának, sőt a szakmában jelenlévő személyek köre ennél változatosabb nem is lehetne. Az ügynökségek szeretik magukat színes egyéniségekkel körülvenni, mert abban hisznek, hogy nemcsak az iroda hangulata lesz ezáltal verhetetlen, de a munka végeredményéhez is sokat hozzáad a különböző világnézetek folyamatos összjátéka.
2. Egy életre megalapozhatod szakmai tudásod
Egy médiaügynökség digitális részlege manapság a szakmán belül talán az egyik, ha nem a legnagyobb változásokat megélt- és megélni készülő egysége. Ebből adódóan biztosan állíthatom, hogy olyan izgalmas területekkel ismerkedhetsz és foglalkozhatsz majd, amelyek széleskörű tudásod biztos alapját adják majd.
3. Ebben a szakmában soha sem fogsz unatkozni
Ezt a kijelentést már a legutóbbi érv is megfelelően alátámasztja, de közelíthetjük a mindennapok irányából is, azokból ugyanis nehezen találsz majd két ugyanolyat. Ez a terület ugyanis folyamatos pörgést és változatosságot biztosít a számodra is.
4. Felejtsd el az unalmas, szürkébe hajló irodabelsőket
A szakma kifejezetten szereti az izgalmas és kreatív irodatereket, így vannak ezzel a GroupM ügynökségek is. A szellemi frisseség, amelyet az előbbiek biztosíthatnak a kollégák számára, elengedhetetlen tényező a mindennapok sikereinek érdekében. Megtalálható itt a babzsákos, csocsóasztalos és sörcsapos vonal, amelyeken jófej kollégáiddal osztozhatsz majd.
+1: És hogy miért válassz minket mindeki más előtt…
Az előzőeken túl az Akadémia képzése olyan átfogó, négy hónapon át tartó felkészítést biztosít a számodra, amelyet ha elvégzel, akkor garantáltan megállod majd a helyed, sőt nálad lesz a botkormány. Intenzív és szervezett keretek között tanulhatsz meg mindent, amit csak a digitális területről – különös tekintettel a PPC és programmatic típusú médiavásárlásokra – tudnod érdemes, ráadásul még fizetést is kapsz érte! Jelentkezz, és hidd el, hálás leszel érte!
Emiatt pedig nem kell aggódnod 🙂
– Kelecsényi Ákos, GroupM Akadémia, 1. csoport
Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!