Mit fogok tanulni?
Az első kb. két hónap a digitális alapképzésé lesz, ahol megismerkedsz a
- WPP/GroupM csoporttal és partnerünkkel, a Central Médiacsoporttal
- reklámpiaci és médiapiaci körképpel
- médiafogyasztási trendekkel
- stratégiai tervezéssel
- digitális diszciplínákkal
- médiatervezéssel
- reklámtechnológiákkal
- mobil- és videóhirdetésekkel
- kereső- és közösségi média marketinggel
- programmatic-kal
és még sok egyébbel. A gyakornoki program során már a kezdetektől számos gyakorlati feladatot kapsz, írásos beadandókra és prezentációkra egyaránt számíthatsz.
A harmadik hónaptól specialista képzésen veszel majd részt, attól függően, hogy mi az, amiben a legjobb vagy. Ezek a specializációk a következők lehetnek jelenleg:
- Keresőmarketing: PPC (Google AdWords, Facebook Ads stb.), SEO (keresőoptimalizálás)
- Programmatic, amelyet mind ügynökségi, mind média szempontból megismerhetsz
- Digitális médiatervezés és kampánymenedzsment, amelyet olyan izgalmas területekkel egészítünk ki, mint a tartalommarketing és a közösségi média
A negyedik hónap az ügynökségi/média oldali gyakorlaté.
Gyakorlati, éles feladatokkal már a program elejétől számolhatsz, ezek aránya idővel nő, a tréningek súlya pedig csökken.
Mikor indul a gyakornoki program?
A digitális gyakornoki program évente 1-2 alkalommal indul, jelenleg nem toborzunk, a következő kör legkorábban 2023 első negyedévében várható. Természetesen jelentkezésedet akkor is fogadjuk, amikor éppen nem indítunk Akadémiát, ebben az esetben felvételidet a következő toborzási időszakban vesszük figyelembe.
Mennyi elfoglaltságot jelent?
A GroupM Akadémia 4 hónapon keresztül körülbelül heti 30 órás elfoglaltságot jelent, hétfőtől péntekig, alapértelmezetten 9-től 16 óráig (egy órás ebédszünettel).
Hányan leszünk a csoportban?
Egyszerre csak egy csoport indul, előreláthatóan 8-12 fővel, tehát abszolút kis létszámmal, így nem kell attól tartanod, hogy nem jut rád kellő figyelem.
Biztosítotok eszközöket?
Természetesen biztosítunk eszközöket is, lesz saját asztalod, széked és persze laptopod, amin dolgozhatsz.
Mi lesz utána?
A képzés időszaka alatt több GroupM-ügynökség és a Central Médiacsoport életébe is beleláthatsz, így a képzési időszak végére kiderül, melyik céggel álltok a legközelebb egymáshoz. A képzés és vizsgák sikeres teljesítését követően a legjobb jelölteknek munkalehetőséget biztosítunk. Ez ügynökségi oldalon jellemzően PPC, programmatic specialista vagy médiatervező-vásárló junior pozíció lehet, míg média oldalon SEO/PPC specialista, key account vagy digitális marketing területen válhatsz értékes junior munkatárssá. Akár hosszú távon is számítunk rád, nálunk folyamatosan fejlődhetsz.