Mit fogok tanulni?

Az első hónap a digitális alapképzésé lesz, ahol megismerkedsz a WPP/GroupM csoporttal, digitális reklámpiaci körképpel, médiafogyasztási trendekkel, stratégiai tervezéssel, digitális diszciplínákkal, médiatervezéssel, reklám technológiákkal, mobil és videóhirdetésekkel, kereső- és közösségi média marketinggel, programmatic-kal és még sok egyébbel. A képzés során számos gyakorlati feladatot kapsz majd, írásos beadandókra és prezentációkra egyaránt számíthatsz.

A második hónaptól specialista képzéseken veszel majd részt, ahol először a „hagyományos” PPC rendszerekkel (Google AdWords, Facebook Ads stb.), majd a cégcsoportos programmatic rendszerekkel ismerkedhetsz meg. A második hónaptól szakmai gyakorlatot is töltesz az ügynökségeknél, ahol a gyakorlatba is átültetheted a tanultakat.

Mikor indul a képzés?

A képzés évente 3 alkalommal indul. Az aktuális kurzus jelentkezési határideje már lejárt, a következő előreláthatóan 2018 tavaszán kezdődik. Jelentkezni azonban bármikor tudsz, és mindig a következő turnusnál fogunk számolni az anyagoddal. A jelöltek kiválasztása a képzés kezdete előtt 1-2 hónappal történik.

Mennyi elfoglaltságot jelent ez?

A GroupM Akadémia 4 hónapon keresztül körülbelül heti 30 órás elfoglaltságot jelent, persze sok függ attól, hogy te mennyit és milyen sebességgel tanulsz. Alapvetően tananyagok és feladatok vannak, rajtad múlik, hogy ezeket milyen tempóban teljesíted.

Mennyien leszünk a csoportban?

Egyszerre csak egy csoport indul, 9 fővel, tehát abszolút kis létszámmal, így nem kell attól tartanod, hogy nem jut rád kellő figyelem.

Biztosítotok eszközöket?

Természetesen biztosítünk eszközöket is, lesz saját asztalod, széked és persze laptopod, amin dolgozhatsz.

Mi lesz utána?

A képzés időszaka alatt több GroupM-ügynökség életébe is beleláthatsz, így a képzési időszak végére kiderül, melyikkel álltok a legközelebb egymáshoz. A képzés és vizsgák sikeres teljesítését követően a legjobb jelölteknek munkalehetőséget biztosítunk a csoportba tartozó ügynökségeknél PPC vagy programmatic specialista, médiavásárló vagy egyéb digitális pozícióban a GroupM-be tartozó ügynökségeknél. Olyan cégekre kell gondolni, mint az MEC, Mediacom, Mindshare, Maxus, Maximize, a TRM, illetve a GroupM. Akár hosszú távon is számítunk rád, nálunk folyamatosan fejlődhetsz és haladhatsz előre a ranglétrán.

Jelentkezem