Megéri az egyetem után is inkább tovább tanulni?

Marcell már a Wavemaker junior kampánymenedzsereként dolgozik. Most akadémiás tapasztalatait osztja meg azzal kapcsolatban, miért érdemes még egy kicsit tanulni.

Pontosan miért is akar valaki egyetem, ráadásul Marketing mesterszak után inkább tovább tanulni digitális marketinget, sem mint rögtön elhelyezkedni? Nagy dilemma volt számomra, hogy jelentkezzek-e a GroupM Akadémiára egyetem után, ahelyett, hogy inkább rögtön teljes állásban kezdjek, de egyáltalán nem bántam meg a döntésem.

Az egyetem megadott egyfajta alapot, amiből kiindulhatok, ahol sokféle területtel, többek között a digitális marketinggel is megismerkedhettem, de csak pár tárgyon keresztül tettem mindezt. Ez elég volt ahhoz, hogy elindítson ezen az úton, de úgy éreztem, hogy ennél több tudásra van szükségem. Ez volt a marketing egyik olyan ága, amely mélyebben is érdekelt, amelyben láttam a hosszú távú lehetőséget, és úgy voltam vele, hogy miért ne jelentkeznék egy olyan képzésre, ahol megtanulhatom a szakma minden fortélyát. A GroupM Akadémia keretei közt négy hónap alatt meg lehet szerezni azt a szakmai tudást a digitális marketing minden fontosabb területén, amely máshol sokkal hosszabb időbe telhet.

És, hogy mi is vár rád pontosan? Először is az interjúkon elhangzottak alapján beosztanak egy ügynökséghez vagy a Central Médiacsoporthoz, ahol az első két hónapodat fogod tölteni – természetesen a tanulás mellett -, majd a második felét a képzésnek egy másik gyakorlati helyen töltöd. És, hogy mire jó ez? Hogy minél több területet megismerj, és ezáltal könnyebben tudj rájönni, mi is az, ami téged leginkább érdekel. Ebből is látszik, hogy igazából ez nem színtiszta suli, itt a tanulás mellett dolgozol is, a kapott tudást egyből át tudod ültetni a gyakorlatba.

Az Akadémia elején alapozó tudást szerzel, ami elengedhetetlen, hogy később boldogulj, hogy tudd, mi érdekel jobban, hogy megtudd, miben vagy jó. Miközben egyre magabiztosabban utazol a digitális marketing tengerében, egyre több feladat fog rád hárulni azon a területen, amiben a legjobb vagy és mikor vége van, már teljesen késznek érzed magad, hogy megbirkózz bármivel, ami az utadba kerül leendő GroupM-es karriered során.

Ugyan számomra nem volt zökkenőmentes a GroupM-es pályafutásom, hiszen a vírushelyzet miatt idő előtt befejeződött az Akadémia, de szerencsére ez sem gátolt meg abban, hogy nem sokkal később itt kezdjek el dolgozni, pontosabban a Wavemakernél, mint Junior Campaign Manager. A lényeg, hogy ha jelentkezel, és sikeresen felvételt nyersz az Akadémiára, nem csak egy olyan vállalat, csoport, közösség tagja leszel, ahol megbecsülnek, ahol mindig számíthatsz másokra, hanem ezen felül hatalmas piaci előny birtokába jutsz a kommunikációs szakmán belül, amit ilyen rövid idő alatt, ilyen magas szinten máshol nem kapsz meg.

– Konczos Marcell, Junior Campaign Manager @Wavemaker

 

Ha szeretnél jelentkezni a GroupM Akadémiára, megteheted itt: http://akademia.groupm.hu/index.php/jelentkezes/

About the author: Diána Török

Leave a Reply

Your email address will not be published.