Az akadémista egy napja

Hogyan nézhet ki egy akadémista átlagos napja? Mi vár rám napi szinten, ha lenyomom a Jelentkezés gombot, és magam mögött hagyom az olykor céltalanul, monoton módon ismétlődő egyetemi/főiskolai útkereső éveim? – teszi fel a kérdést Varga Márton, aki mára a MediaCom munkatársa.

Ezek és még temérdek másik kérdés és gondolat kavaroghat a fejedben a képzéssel kapcsolatban, most hogy az oldalra látogattál. Jó hír számodra, hogy a cikk megnyitásával máris megtetted az első lépést ügynökségi karriered elindítása felé! Hogy lásd mi vár rád, ha felvételt nyersz az Akadémiára, röviden összefoglaltam Neked, hogy is néz ki egy akadémista átlagos napja. Nem kell megijedned, a családias légkör az egyik legfontosabb ismérve a cégcsoportnak, csak a poszt átláthatóságának kedvéért van poroszos időrendben bemutatva a nap 😉:

9:00-9:30: „Gyülekező”

Bizony, nem kell 6-kor kelnünk, kipihenve, felfrissülve vágunk neki minden napnak, amit csak tovább tetéz a mindennapos közös reggeli és kávézás.

9:30-12:00: Szomjunk után, tudásszomjunk is csillapíthatjuk, segítségünkre lesznek ebben a hazai reklámszakma legkiválóbb szakemberei. Itt már nem kell sem üres tételmondatoktól, sem tankönyvszagú óráktól tartani, ellenben megismerhetjük a Facebook és a Google hirdetési rendszereit, kipróbálhatjuk, milyen hírlevelet szerkeszteni, betekintést nyerhetünk a “jövő” hirdetési rendszerébe a programmaticba, és végre alapos, átfogó képet kaphatunk a teljes magyar médiapiacról. Hogy a “való életben” is megálljuk a helyünk, olyan nélkülözhetetlen skilljeinket is fogjuk fejleszteni, mint például prezentációkészítés és -előadás, vagy a kommunikáció.

12:00-12:45: Ebéd az akadémista társakkal, akik a több hónapos képzés után, már inkább a barátaink, mintsem “csak” a társaink.

12:45-16:00: Az akadémista délutánok két különböző módon telhetnek. Vagy további oktatással és fejlődéssel, illetve esetenként prezentálással, csapatmunkával, vagy munkával. Ugyanis minden akadémistának lehetősége van a képzési idő során valamelyik GroupM-hez tartozó ügynökségnél kipróbálni, és alkalmazni a gyakorlatokon elsajátított tudását, mielőtt az feledésbe veszne. Az ügynökségeknél a legnagyobb márkák kampányain dolgozhatsz tapasztalt senior szakemberekkel, de előfordulhat, hogy hozzád hasonló, korábbi akadémistákkal is. A kezdeti hónapokban kampányt tervezünk, elemzünk és értékelünk, ezekből pedig juniorként rengeteget tanulhatunk.

16:00-17:00: Fakultatív autodidaktizmus ideje, órája. Miután a nap véget ér, önállóan készülünk és tanulunk, hiszen azért vagyunk itt, hogy bizonyítsunk és teljesítsünk! 😊

Az Akadémia végeztével pedig, ha szorgalmas és kitartó vagy, határ a csillagos ég! E sorok írója nem egészen 2 hónappal az Akadémia elvégzése után már a Coca-Cola és a Sony kampányain dolgozhatott.

Most, hogy végigolvastad az írást, és megtetted az első lépést karriered elindítása felé, következhet rögtön a második is, a jelentkezés gombra kattintva! 😉

– Varga Márton, Junior Media Planner & Buyer @ MediaCom

Ha szívesen tanulnál és dolgoznál egy olyan helyen, ahol fontos vagy, jó a társaság és szakmailag fejlődhetsz, jelentkezz a GroupM Akadémiára!
A jelentkezés meghosszabbított határideje: 2019. február 28.

About the author: Diána Török

Leave a Reply

Your email address will not be published.